niedziela, 19 stycznia 2020

Incydent F-01-57-V

Zanim przejdziemy do meritum. Chciałbym zapowiedzieć, że od teraz będę skupiał się na wypełnieniu w całości listy requestów. Kilka szkiców ołówkowych mam już gotowych.
Przy okazji, jeśli ktoś chciałby sprawić mi przyjemność lub zachęcić do cięższej pracy to zostaw komentarz pod postem. To dla mnie ważne, gdyż daje mi informacje o tym jak podobają się wam moje prace.
Teraz przejdźmy do właściwej kwestii.

Request Vore z Lobotomy Corp. Przyznaje się, bez bicia, że w tę grę nie grałem, chociaż bardzo lubię gry video. Znam jednak uniwersum Fundacji SCP, które równierz zajmuje się anomalną działalnością. Tak też wpadłem na pomysł małego opowiadania do tego rysunku.


Biuro Dyrektora zarządzającego LC (dane personalne zastrzeżone).

W sterylnie urządzonym pomieszczeniu służącym za biuro spotkały się dwie osoby w białych laboratoryjnych kitlach.
-Doktorze mamy w organizacji kreta.
-To prawda Dyrektorze., ale udało się nam już ustalić winowajce.
Po tych słowach doktor podał mu teczkę, do której dyrektor zajrzał.
-Właściwie mnie to nie dziwi. Szpieg przemysłowy, ale że niby ona. Miała bardzo wysoki poziom zaufania. Jest pan pewien?
-Całkowicie. Dokładnie wszystko sprawdziłem. Zresztą każdego można kupić, a nasze przełomowa technologia pozyskiwani energii z obiektów anomalnych to coś wspaniałego, rewolucyjnego. Każdy zrobiłby wszystko by to mieć.
-Zresztą nieważne doktorze. Musimy usunąć ten problem
-Mam już plan doktorze. Rozmawiałem już o tym z odpowiednią osobą. Trzeba będzie jej nieco zapłacić, ale gwarantuje 100% powodzenie.
(Dalsza rozmowa utajniona)

Incydent F-01-57-V

Młodszy asysten naukowy Emilia została zabita na skutek wyłomu przechowalniczego dokonanego przez obiekt anomalny F-01-57 przez personel placówki określany jako "Little Red". Litte Red uciekła ze swojego obszaru przechowalniczego i wdarła się do obszaru, gdzie asystent naukowy Emilia oczekiwał samotnie na (usunięto). Po dotarciu do obszaru Little Red, zdarł ubrania z asystentki naukowej Emilii następnie wypatroszył, ugotował i zjadł zaatakowaną. Po incydencie obiekt udało się zadziwiająco łatwo zabezpieczyć i odeskortować do celi.

Notatka:
Po incydencie wydział nadzoru przepływu danych odkrył wpłynięcie kwoty (utajniono) dolarów na konto bankowe Little Red. Zarząd stwierdził, że nie warto prowadzić śledztwa w tej sprawie.

1 komentarz:

  1. Ooh, this is wonderful, thank you! Love the story behind it too~

    OdpowiedzUsuń