poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Oficjalnie zamykam przyjmowanie nowych requestów.

Witam wszystkich. Ostatnio mój blog zdobył wiele wyświetleń. Dziękuje każdej osobie która odwiedziła mój blog.

Mniejszym jednak pragnę poinformować, że z tą chwilą zamykam przyjmowanie nowych requestów. Zebrało się sporo próśb i najpierw chciałbym je zakończyć zanim przyjmę kolejne. Ile dokładnie? Cześć przewija się jako projekty wielostronicowe, wiec liczę, że może ich być ponad 30. Co stanowi nie małą liczbę.

Mam nadzieje, że wszyscy zostaniecie ze mną i dalej będziecie mnie wspierać.

Pełna lista przyjętych requestów widnieje w zakładce "Requesty na moim bogu"

2 komentarze:

  1. Rozumiem, że realizujesz w kolejnosci zgłaszania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zamierzam się jednak obecnie skupić na requestach. Mam nadzieje, że szybko uda mi się je wykonać.

      Usuń