sobota, 1 maja 2021

Heather na wyspie kanibali 1

 


Pamiętam, że obiecałem wam reality show na wyspie z kanibalami. Jednak ciężko mi się teraz wziąć za jakiś większy projekt z pisaniem. Bez obaw na pewno go kiedyś zrobię. Na razie prezentuje wam krótką historię z Heather, którą nienawidzicie i kochacie(jest ktoś taki?).

Heather została wyeliminowana z gry o milion dolarów, a Chris wystrzelił ją z wyspy. Heather wylądowałą na wyspie przysięgając, że Chris gorzko tego pożałuje. Tymczasem na wyspie Wawanakwa...
-Chief, czy dobrze ustawiliśmy armatę?
-A co się przejmujesz Chris? Najwyżej pożrą ją kanibale, to nie nasza sprawa. 
-No właśnie.
-Ha! Ha! Ha!
-Ha! Ha! Ha!

Przy okazji możecie piszać mi w komentarzach jak chcecię by potoczyła się ta historia. Metodo gotowania. Skład plemienia. Boska bestia(Larry). Sex. Zaskoczcie mnie. Najciekawsze według mnie propozycje wejdą do historii.

1 komentarz:

  1. Postać szamana (czarownika) co jest w celibacie, I dlatego podczas scen sexu stoi z boku i wali gruchę.

    OdpowiedzUsuń